Detalhes do Documento

Learning mathematics and competences: Bringing together three theoretical persp...

Autor(es): Matos, João Filipe cv logo 1 ; Santos, Madalena cv logo 2 ; Fernandes, Elsa cv logo 3 ; Carreira, Susana cv logo 4 ; Pedro, Neuza cv logo 5 ; Belchior, Margarida cv logo 6 ; Gerardo, Helena cv logo 7 ; Mesquita, Mônica cv logo 8

Data: 2008

Identificador Persistente: http://hdl.handle.net/10451/5308

Origem: Repositório da Universidade de Lisboa


Descrição
The symposium aims to bring into analysis and discussion a possibility of articulating and integrating theoretical concepts from Activity Theory, Situated Learning and Critical Mathematics Education in order to contribute to understanding learning in practices where mathematics and technology seem to be relevant.
Tipo de Documento Parte ou capítulo de livro
Idioma Inglês
delicious logo  facebook logo  linkedin logo  twitter logo 
degois logo
mendeley logo

Documentos Relacionados



    Financiadores do RCAAP

Fundação para a Ciência e a Tecnologia Universidade do Minho   Governo Português Ministério da Educação e Ciência Programa Operacional da Sociedade do Conhecimento União Europeia