Detalhes do Documento

Teaching and learning in family nursing: from theoretical framework to experien...

Autor(es): Figueiredo, Maria Henriqueta cv logo 1 ; Charepe, Zaida cv logo 2 ; Brás, Manuel cv logo 3 ; Oliveira, Palmira cv logo 4

Data: 2014

Identificador Persistente: http://hdl.handle.net/10198/9575

Origem: Biblioteca Digital do IPB

Assunto(s): Family nursing; Family nursing education


Descrição
The complexity of the family system, as the target of nursing care, requires specific skills to act in a situation. The Dynamic Model of Family Assessment and Intervention - MDAIF (Figueiredo, 2009), based in the systemic paradigm can contribute to the experiential reflection on nursing care with families in nursing education
Tipo de Documento Documento de conferência
Idioma Inglês
delicious logo  facebook logo  linkedin logo  twitter logo 
degois logo
mendeley logo

Documentos Relacionados



    Financiadores do RCAAP

Fundação para a Ciência e a Tecnologia Universidade do Minho   Governo Português Ministério da Educação e Ciência Programa Operacional da Sociedade do Conhecimento União Europeia