Detalhes do Documento

An identity-based approch to communication

Autor(es): Sequeira, Arminda Sá cv logo 1

Data: 2012

Identificador Persistente: http://hdl.handle.net/10400.22/2809

Origem: Repositório Científico do Instituto Politécnico do Porto

Assunto(s): Organizational and strategic communication; Identity; Image; Reputation


Descrição
The main objective of this paper is to evaluate the key elements in the construction of cosistent organisational messages over time. In order to accomplish that, we propose the aligment of several elements: vision, misson, objectives, cultural values, optimal identity attributes, positioning, type of messages, communication style and means, and image...
Tipo de Documento Artigo
Idioma Inglês
Editor(es) Gonçalves, Gisela
delicious logo  facebook logo  linkedin logo  twitter logo 
degois logo
mendeley logo

Documentos Relacionados



    Financiadores do RCAAP

Fundação para a Ciência e a Tecnologia Universidade do Minho   Governo Português Ministério da Educação e Ciência Programa Operacional da Sociedade do Conhecimento União Europeia