Encontrados 5 documentos, a visualizar página 1 de 1

Ordenado por Data

Lifelong learning: case study of adult students in portuguese technological sch...

Correia, Ana Maria Ramalho; Sá, Dulce Magalhães de; Costa, Ana Cristina; Sarmento, Anabela Mesquita Teixeira

Paper to be presented in ESREA 2007 ADC Network Seminar - Changing Relationships between the State, Civil Society and the Citizen: Implications for adult education and adult learning, 14 -16 June 2007 - University of Minho - Campus de Gualtar, Braga (Portugal). ; Adult education, especially at the tertiary level, is significant when preparing citizens to work in today’s continuously evolving markets, a hallmar...


Knowledge sharing and learning processes: case study of portuguese technologic...

Correia, Ana Maria Ramalho; Sá, Dulce Magalhães de; Costa, Ana Cristina; Sarmento, Anabela Mesquita Teixeira

Paper to be presented at the ESREA Conference Learning to Change? The Role of Identity and Learning Careers in Adult Education, 7-8 December, 2006, Université Catholique Louvain, Louvain–la-Neuve, Belgium ; The interest in adult learners has increased over the last few years. When we study their biographies, we realize that they reveal uncertainty and sometimes a lack of confidence concerning their potential....


Web survey system to discover the actual role of experience in learning in high...

Correia, Ana Maria Ramalho; Sá, Dulce Magalhães de; Sarmento, Anabela Mesquita Teixeira

March 19 - 22, 2006, São Paulo, BRAZIL World Congress on Computer Science, Engineering and Technology Education ; Adults students (AS) bring to Higher Education (HE) and to the learning process a wide range of life experiences. The use of these can assist academic learning and enable AS to become independent reflective learners. Research is urgent as more adults are returning to HE, because of the push policy ...


CRM e call centers: customer relationship management e sistemas de informação e...

Sá, Dulce Magalhães; Painho, Marco

O CRM é não só uma disciplina mas também um conjunto de soluções de software e tecnologias focalizadas na automação e melhoria dos processos de gestão associados a relações com os clientes existentes não só na área comercial como também no marketing, apoio ao cliente e serviço pós-venda. As aplicações de CRM não facilitam apenas as interacções entre os diversos departamentos da mesma empresa (vendas, marketing,...

Data: 2001   |   Origem: Repositório Institucional da UNL

Interfaces com o utilizador em sistemas de informação web

Sá, Dulce Magalhães

A crescente quantidade de informação com que se depara a sociedade tem vindo a fomentar a necessidade de auto-formação quer em meios empresariais, quer em instituições vocacionadas para a educação. Atcualmente, essa auto-formação recorre tendencialmente cada vez mais, a processos Multimédia e de Internet World Wide Web, visto estes permitirem a ausência do utilizador dos locas tradicionais de divulgação de info...

Data: 1997   |   Origem: Repositório Institucional da UNL

5 Resultados

Texto Pesquisado

Refinar resultados

Autor







Data





Tipo de Documento



Recurso



Assunto















    Financiadores do RCAAP

Fundação para a Ciência e a Tecnologia Universidade do Minho   Governo Português Ministério da Educação e Ciência Programa Operacional da Sociedade do Conhecimento União Europeia