Encontrados 3 documentos, a visualizar página 1 de 1

Ordenado por Data

Vetor de impedância bioelétrica e identificação da desnutrição de doentes hospi...

Guerra, Rita; Sousa, Ana; Fonseca, Isabel; Pichel, Fernando; Restivo, Teresa; Amaral, Teresa

[Abstract] ; [Resumo]


Força preensora da mão e ângulo de fase no rastreio da desnutrição de doentes h...

Guerra, Rita; Fonseca, Isabel; Pichel, Fernando; Restivo, Teresa; Amaral, Teresa

[Abstract] ; [Resumo]


Technology-enhanced learning on campus: insights from EUNIS e-Learning Task Force

Ferrell, Gill; Alves, Paulo; Bubas, Goran; Engert, Steffi; Epelboin, Yves; Madey, Jan; Palma, José; Piteira, Martinha; Restivo, Teresa; Ribeiro, Ligia

In 2010 the EUNIS e-Learning Task Force (ELTF) members collaborated on a review of tools and technologies in use across our member institutions. One of the key features of that paper was the use of technology to give off-campus learners, such as distance learners, those undertaking field studies and learners in the workplace a richly supported learning experience. Building on the success of that collaboration, ...

Data: 2011   |   Origem: Biblioteca Digital do IPB

3 Resultados

Texto Pesquisado

Refinar resultados

Autor











Data



Tipo de Documento



Recurso



Assunto







    Financiadores do RCAAP

Fundação para a Ciência e a Tecnologia Universidade do Minho   Governo Português Ministério da Educação e Ciência Programa Operacional da Sociedade do Conhecimento União Europeia