Document details

Re-assessing the Current Assessment Practices of Children with Special Educatio...

Author(s): Lebeer, Jo cv logo 1 ; Birta-Szekely, N. cv logo 2 ; Demeter, K. cv logo 3 ; Bohács, K. cv logo 4 ; Candeias, A.A. cv logo 5 ; Sonnesyn, G. cv logo 6 ; Partanen, P cv logo 7 ; Dawson, L. cv logo 8

Date: 2011

Persistent ID: http://hdl.handle.net/10174/5294

Origin: Repositório Científico da Universidade de Évora

Subject(s): Assessment; Special Education


Description
Introduces the study developed countries that comprise the project DAFFODIL about assessment practices used frequently with children and young people with special educational needs. Apresenta o estudo desenvolvido nos países que integram o projecto DAFFODIL acerca das práticas de avaliação mais frequentes com crianças e jovens com necessidades educativas especiais.
Document Type Article
Language English
Editor(s) Mcloughlin, C.
delicious logo  facebook logo  linkedin logo  twitter logo 
degois logo
mendeley logo

Related documents



    Financiadores do RCAAP

Fundação para a Ciência e a Tecnologia Universidade do Minho   Governo Português Ministério da Educação e Ciência Programa Operacional da Sociedade do Conhecimento EU